Evenimente corporate

Sălile de evenimente de la MyContinental București beneficiază de lumină naturală și pot găzdui evenimente de la 14 persoane până la 170 persoane, în multiple variante de amenajare a sălii: tip cinema, U-shape, classroom, boardroom, recepție. Din cele 8 săli de conferință, poți opta pentru cea mai potrivită evenimentului tău, în funcție de numărul de persoane și de cerințele individuale ale evenimentului.

Dotările sălilor de conferințe de la MyContinental București sunt: ecran de proiecție, videoproiector, flipchart, internet wireless și beneficiază de configurație modulară pentru adaptabilitate maximă. Puteți savura un coffee-break relaxant în unul din cele 4 foaiere situate la mezaninul hotelului, chiar în fața sălilor de conferințe.

Contact: bu2@continentalhotels.ro

 

coffee break

Coffee Break & Lunch

14 - 140 pers. 8 săli

În cadrul oricărui eveniment corporate, pauza de cafea poate da naștere unor discuții constructive.

Descriere

Pachetele cu servicii pentru pauzele de cafea și prânz sunt disponibile în mai multe variante. în funcție de cerințele evenimentului. Pachetul simplu conține apă, ceai și cafea, iar pachetul complex include produse de patiserie (sărată și dulce), mini prăjituri, sandwich-uri sau fructe.

Meniurile de prânz pot fi personalizate în funcție de specificul evenimentului, restricțiile alimentare sau buget.

Beneficii

Pauza de prânz

Dacă optați să luați prânzul între sesiunile de prezentări sau după conferință, atunci aveți două variante. În funcție de specificul evenimentului și în funcție de numărul de participanți,  prânzul poate fi servit sub formă de bufet suedez sau sub formă de set meniu. Servirea mesei are loc în restaurantul situat la parterul hotelului.

Adaptabilitate

Meniurile noastre se pot personaliza în funcție de specificul evenimentului, restricții alimentare și buget. Ne adaptăm în funcție de exigențele dumneavoastră și încercăm întotdeauna să găsim soluțiile potrivite.

Diversitate

În cazul în care alegeți pentru pauza de cafea un pachet complex de meniu, vă putem oferi produse de patiserie diversificate și mini prăjituri produse chiar în laboratorul propriu.

meetings

Business Meetings

14-110 pers. 8 săli

Pentru întâlniri de afaceri sau conferințe, putem aranja una dintre cele 8 săli de conferințe în stilurile standard: teatru, classroom, U-shape, boardroom sau standing cocktail.

Descriere

Cele 8 săli de conferințe sunt situate la mezanin și dispun de lumină naturală, internet WiFi gratuit de mare viteză, aer condiționat, ecran de proiecție, videoproiector și flipchart.

La cerere, oferim și alte facilități suplimentare precum echipamente de traducere simultană, sistem audio & video, echipamente suplimentare (ecran LCD, laptop), pupitru, teleconferință și servicii de secretariat.

Beneficii

Lumină naturală

Toate sălile noastre de conferință au lumină naturală. Sunt situate la mezanin, etaj dedicat evenimentelor. Toate sălile sunt echipate cu aparatura necesară organizării eficiente și productive a evenimentelor corporate.

Adaptabilitate

Sala Enescu are pereți modulari și se poate împărți în Enescu A și Enescu B. Sălile Mozart, Chopin, Verdi  și Rossini sunt ideale pentru business meetings de 14-20 persoane.

Consultanță

Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru reușita evenimentului dumneavoastră.

petreceri corporate

Petreceri corporate

50-180 pers. 4 saloane

La MyContinental București organizăm petreceri corporate pentru diverse evenimente organizate de o companie.

Descriere

Fie că este vorba de petreceri de Crăciun, banchete sau petrecerea angajaților, punem la dispoziție o gamă largă de meniuri și servicii ce pot fi personalizate cerințelor dumneavoastră.

Evenimentul poate avea loc într-una din sălile de conferință Enescu, Berlioz sau Brahms sau chiar în restaurantul hotelului.

Beneficii

Originalitate

Prin colaborare cu partenerii noștri, putem organiza și evenimente cu bucătărie tematică sau cu animație. Suntem deschiși să ne adaptăm celor mai originale cerințe.

Consiliere

Având în vedere experiența pe care o avem în organizarea petrecerilor, vă putem consilia în alegerea meniului perfect în funcție de numărul de persoane, specificul evenimentului și bugetul alocat.

Încredere

Poți lăsa în grija noastră detaliile organizării. Spune ce îți dorești și echipa noastră se va ocupa de tot.